Verzorging + Mieke (duimen omhoog)
Actueel

COVID-19 drukte een enorme stempel op het jaar 2020. Samen hebben we vele lessen geleerd en we komen hier als netwerk weer sterker uit. Blik met ons terug op een veelbewogen jaar in ons publiek jaarverslag.

UKON in beeld 2020

COVID-19 drukte een enorme stempel op het jaar 2020. Voor velen voltrok zich in het verpleeghuis een stille ramp. Het debat over de balans tussen veiligheid (infectiepreventie) en kwaliteit van leven werd op scherp gesteld.

Het virus bracht zowaar ook positieve kanten met zich mee. De samenwerking tussen eerstelijn, VVT-instellingen en ziekenhuizen kwam in een stroomversnelling. De lockdowns hebben technologie voortgebracht die eerder nog maar mondjesmaat werd gebruikt. Ons onderzoek werd direct door het ministerie van VWS ingezet bij haar beleid.

Al met al mogen we stellen dat we samen vele lessen hebben geleerd. Daarom komen we hier als netwerk sterker uit. Blik met ons terug op 2020 in dit publiek jaarverslag:

UKON in beeld 2020

Foto Milou Vossebeld Photography

Nog nooit was het zo moeilijk om het welbevinden van onze cliënten te behouden als in 2020. De verpleeghuiszorg heeft echter ook een enorme veerkracht laten zien. Daar mogen we trots op zijn. - Raymond Koopmans